Wednesday, June 26, 2013

Szoping


Lowe's pobliski sklepik :)


Od razu od wejścia witaja nas naturalne soczki :)


ciekawostka, świeczki zapachowe emenems


aleja czipsów (żadnych małych paczek!)


Aleja piciawki
znanych napojów też nie ma w małych rozmiarach!, albo wielkie banie cica coli, albo zestawy po 12 puszek, te pudła na dole w oddali :)


wyobrażacie sobie sportowca z litrowym poweradem podczas dżogingu? ;)


Tak teraz wyglądają zupy Campbella, zdążyły się zmienić od czasów Warhola


heheeeeee, a co ja maaaaaaam


moja sportowa dusza kazała mi sięgnąć po jednego z Pałerejdów, o smaku winogronowym :)


Prawdziwy sok, taka przyjemność kosztuje 3,5 $ / 1,75 L
drożej niż sztuczne syfy


Ludzie którzy mnie odebrali mieli takie ciastka, zostałem poczęstowany jednym, każdy kto mnie zna, wie, że lubię słodycze...

Nie udało mi sie zjeść więcej niż ten jeden gryz, a to i tak z grzeczności, po prostu OCHYDA!!!!!!!! 


Masz ochotę na pączka? No problem, tylko musisz kupić od razu 12


Dział piekarniany

Co ciekawe, rano idąc po pieczywo, pan wykłada z wózków, wypełionych tymi "chlebami"

ja sie pytam czy on wykłada, czy zabiera, czy co,

a ten otwarcie odpowiada, że zamienia miejscami, bo te chleby i tak nie mają daty ważności, więc rotacja wspomaga sprzedaż i tak jest super :D 

+chlebuś nie jest zbyt dobry, można sie domyślić

Poniżej coś dla fanów oreo
DISCLAIMER : Nie, nie przywiozę Ci, kimkolwiek jesteś, jakiejkolwiek paczki oreo DISCLAIMER

i nie, nie próbowałem i nie wiem jak smakuje ;)





pyszne, polecam

japkowo-cynamonowe styropiany, pyyyyyyyyszne :P


smaki pringlesów których nie ma :D





  
proszę zwrócić uwagę na gramaż :) 906g



FAJNALI

AMERYKAŃSKI DZIAŁ MIĘSNY

Tutaj pierwsze zdjęcie przedstawia chyba najlepsze wędliny jakie tu widziałem (aczkolwiek nie jadłem)



tu słabo widać, ale poniżej są korndogi i inne świństwa do głębokiego smażenia 


STEJKI



Filadelfia ananasowa i truskawkowa :)


MIENSO C.D.




KOSZYKI HAHA

Widziałem Panie, które nie były niepełnosprane a jeździły tym po sklepie po czym zsiadały i szły do samochodu, ależ się zdziwią za parę lat jak już nie będą w stanie chodzić



W tym tu o, od Kellogga, zakochałem się, 

kupiłem od tamtej pory jeszcze malinowe, i truskawkowe, 

TO JEST PYSZNE

POLECAM! Bartosz Żaczek 



to poniżej smakuje jak makaron z sokiem pomidorowym



 CHEERS


2 comments:

  1. Gdzie Pani Hania na mięsnym ? Okropieństwo ! Wolę polski dział mięsny , gdzie miła gruba spocona pani zapyta mnie chociaż czy salceson zapakować w celofan i naklei kod kreskowy haha :D Ogólnie to zazdroszczę Ci tych pringelsów ! :c Powerade'a też , aczkolwiek głupio biegać z litrowym :3

    ReplyDelete